zondag 22 november 2015

DIY project: opknappen en verven van houten speelgoedwinkel


Vandaag begonnen aan dit DIY project. 
Al een tijdje geleden heb ik op Marktplaats voor heel weinig dit mooie houten speelgoedwinkeltje gekocht. Het is de bedoeling dat het een 5 december kado gaat worden. Dus nog wel even werk aan de winkel! Hopelijk gaat het op tijd lukken. 





Ik ben vandaag begonnen met het schuren en verven van de vier houten laatjes. Deze schilder ik in de kleur ´Impulsive Blue´ van ´Histor the color collection´. Nog even kijken welke onderdelen ik nog meer blauw ga maken. 
Het gedeelte van het winkeltje dat op de foto groen is, ga ik schilderen in de kleur ´Sunshine Yellow´ ook van ´Hister the color collection´. En deze twee kleuren ga ik dan nog combineren met een witte verf. Wat precies wit gaat worden weet ik nog niet.


Dus hier ben ik de komende twee weken nog wel even zoet mee. Wel ontzettend leuk om te doen!
Binnenkort weer een update van dit leuke project.







Geen opmerkingen :

Een reactie posten