zondag 4 mei 2014



Al heel lang het idee om een blog te beginnen maar als (parttime) werkende moeder van 2 kids ontbrak het me steeds aan tijd (goh, ik vertel hier vast niet iets nieuws). Maar nu moet het er maar een keer van komen.
Op deze zondagavond, na een heerlijke week vakantie, gaat het dan toch gebeuren! Er liggen nog twee volle wasmanden op me te wachten en nog een hele stapel nakijkwerk,  dat al de hele vakantie is uitgesteld,  maar nu is het eerst even mamatijd. Kids slapen en manlief zit lekker naar een actiefilm te kijken, erg bevorderlijk voor het schrijven van dit stukje kan ik je zeggen!

Ik ben een moeder van twee energieke, temperamentvolle maar vooral hele lieve jongetjes. Onze kleinste vent is alweer 2 en onze oudste bijna vier. Ik schrijf deze blogs onder de naam supermom, want dat moet elke moeder haast wel zijn. Maar vooral ben ik een hele happy mom!

Naast het mama zijn werk ik nog drie dagen met veel plezier in het basisonderwijs. Daar kan ik ook echt mijn ei in kwijt.

Zo, hier laat ik het even bij! Veel leesplezier!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten